اصالت با متنهای بلند هست،
خسته شده ام از این متنهای چهار كلمه ای،
باید نوشت،
جزئیات را تمركز چیز لازمی است،
نوشته شده در پنجشنبه هشتم تیر ۱۳۹۶ساعت 4 AM توسط s.r| |
لحظه جایی برای گفتن ...ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 6 تاريخ: يکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت: 20:57
كمی ارام تر كند
درد شكست را
سوزش زخمها
وغبار ناكامی را
چرا كه گواه روزهای نیك را می دهد
نوشته شده در سه شنبه بیستم تیر ۱۳۹۶ساعت 3 AM توسط s.r| |
لحظه جایی برای گفتن ...ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: يکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت: 20:57
ما را در سایت لحظه جایی برای گفتن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: يکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت: 20:57